22 jan. 2008

Lets start

Ja na lang twijfelen is het er toch maar eens van gekomen, ik ben een blog begonnen. Ik zal hier voornamelijk over scrapbooking schrijven en mijn werk tonen. Geen idee wie dit zal gaan lezen, dus ik begin gewoon in het nederlands.

Misschien nog even voorstellen mijn naam is Astrid, ik woon in Rotterdam met mijn man Etienne en ons zoontje van net 3: Camiel en we verwachten binnen nu en 2 weken ons 2e kind :). Verder werk ik 4 dagen per week als programmeur (SAP) en mijn grootste hobby is scrappen. Waar ik al mijn creativiteit in kwijt kan, alle herinneringen vastleggen en ik ben altijd gek op foto's geweest. Dat ben ik in een notedop.


En hoe vinden 'jullie' mijn bloghoofd, ik ben er zelf best trots op. Ik heb nog niet veel digitaal scrappen gedaan (wel geteld 1 LO ;) ), dus dit was mijn 2e... Deze foto van mij en Camiel is op dit moment 1 van mijn favorieten, het is vooral de sfeer die het uitademd.

Vandaag is de uitrekendatum van ons 2e kind, dus ik zit in een spannende periode (en met een hele dikke buik...). Wanneer gaat het echt beginnen, hoe zal hij/zij er uit zien.

Vandaag zijn we met z'n 3-en (en een half ;) ) naar Scheveningen geweest, het weer was zonning, dus heerlijk even uitgewaaid. Jammer genoeg kan ik niet ver meer lopen, maar Camiel heeft even in het zand gespeeld en er waren geweldige golven, dus Etienne vond het helemaal jammer dat hij z'n surfplank niet bij hem had er 'lagen' zat surfers in het water, maar het moet steenkoud geweest zijn) en lekker gerelaxed in een strandtent. Een heerlijk dagje, stom genoeg waren we het fototoestel vergeten ;)

En dan gelijk maar even een LO tonen die ik laatst gemaakt heb, over een grappig zinnetje die ik vaak met Camiel zeg: Ik hou van jou, de lucht is blauw.





Tot snel weer!
Astridxxx



2 opmerkingen:

Petra van Osch zei

Welkom bij de club Astrid ;)
Je blog en banner zien er geweldig uit! En wat een gave lo! Ik zet je meteen in mijn favorieten.
Veel plezier en verwen ons straks maar met heel veel babyfoto's. En eh... niet te lang meer wachten met bevallen hoor want die workshop komt er aan .... ;)

Groetjes, Petra

M@risk@ zei

Hallo Astrid, ben hier gekomen via Petra haar blog. Nieuwsgierig als ik ben even een kijkje nemen. Het ziet er heel mooi uit. Wens je een voorspoedige bevalling en een hele gezellige kraamtijd.
Groetjes Mariska