25 feb. 2008

Nu ik thuis ben, heb ik wat meer tijd om te scrappen. Ok tussen de voedingen door...
Dit zijn de laatse LO die ik gemaakt heb. Nog geen Lo met foto's van Tristan, ik moet eerst nieuwe inkt voor de printer kopen, of foto's laten afdrukken.

Dit zijn foto's van afgelopen zomer vakantie in Mallorca. We hadden voor Camiel een klein kistje met snoep en/of koek. Zodat we hem zoet konden houden wanneer dat nodig was ;) tijdens het uiteten gaan bijvoorbeeld. Hij vond het geweldig dus een scot in de roos. Ik ben bezig geweest met grungeboard en Ranger cracklepaint, geweldig spul!!


Weer een LO met buikfoto's, ik kan er geen genoeg van krijgen ;)
De dots zijn met bubbeltjesplastic en inkt gemaakt en op de chipboardvogel na witte verf, paperglaze met glitter gedaan.


En dit is ene LO met oa de goodies die ik van de maart scrap-club kit kreeg als artist van de maand. Veel lichtblauw met zwart wat ik heb gecombineerd met rood.
Foto's van het sprookjesbos in de winterefteling. Wanneer je een muntje in de ezel gooide, kwam er onder luid gebalk een eftelingdukaat uit. Camiel vond het natuurlijk geweldig, die wilde daarna de dukaat in de gleuf gooien zodat hij het nog een keer deed :)


Deze foto's zijn ook van de winterefteling. Camiel wilde op elke paddestoel in het sprookjesbos zitten en moesten dan een foto maken. Vonden wij natuurlij helemaal niet erg. De hartjes op de LO heb ik een keer bij de zeeman gekocht, leuk spul jammer dat ik er niet meer van gekocht heb toen.


Ok dat was het weer voor nu.

groetjes Astridxxx

7 opmerkingen:

D@nielle zei

mooie lo's astrid ! Enne ik heb nog wel wat van die hartjes liggen ;)

Birgit zei

He Astrid, super leuke LO's! Vooral de US LO. Het bordertje onderaan van lint en mooie goodies maakt het helemaal af!!

M@risk@ zei

Wat heerlijk dat je ondanks de drukke veranderingen in jullie gezinnetje toch tijd hebt om te scrappen. Ze zijn stuk voor stuk prachtig, maar je paddestoel layout vind ik helemaal geweldig.

Danielle Muit zei

Leuke LO's Astrid!! En wat fijn dat je alweer lekker aan het scrappen bent :-) Wij gaan morgen een weekje op wintersport dus daarna zal ik weer veel foto's hebben om te scrappen. Ik heb vandaag trouwens opdracht 2 ingeleverd voor het DT van Scraptacular. Half maart komt waarschijnlijk de uitslag, spannend! (Ik was in ieder geval de 1e ronde doorgekomen dus dat was al leuk).
Groetjes Danielle

Monique zei

Wat zalig dat je lekker veel scraptijd hebt en ik vind de resultaten helemaal super (zoals ik al liet weten in de SC gallery!). Zie je zondag; leuk!

socialbutterfly zei

as i said before: super duper cute pages!! love ever single one!!

Nat zei

It was great to meet you! So sorry about your chair- but I'm glad nothing happened to you!