20 feb. 2008

Still here

Het leven kan erg druk zijn als je een 3 weken oude baby hebt :)

Ik zal wat nieuwe foto's uploaden want hij veranderd zo snel...





2,5 week oud.


Jammer genoeg is hij erg verkouden en ook nog een ontstoken oog, vanmiddag krijgen we daar een zalfje voor. Ik ben nu al een week bezig met het oogje schoonhouden maar het wordt er niet echt beter op. Door de verkoud hij dronk hij ook slecht dus was hij vorige week weer afgevallen en das natuurlijk niet de bedoeling. Maar hij lijkt nu beter te drinken en ik hoop dat hij weer aan is gekomen. We spuiten z'n neus regelmatig met zoutoplossing zodat hij wat beter kan ademen.



Vorige week hadden we een gehoortest, maar aan 1 oor is dat niet gelukt, wat ik al vermoedde vanwege z'n verkoudheid (was met Camiel toen ook). Dus mag ik morgen weer voor een test.


Deze foto's heb ik met mijn splinternieuwe camers gemaakt. Etienne besloot dat hij mij wilde verwennen :D dus hebben we iets gekocht wat ik al voor een langere tijd graag wilde hebben, een digitale SLR camera! Het is de Pentax K100D geworden na een gesprek met de winkelbediende. Eerst wilde ik voor een Canon EOS 400D gaan, maar hij wist mij te overtuigen dat dit een betere koop was. En tot nu toe ben ik er erg blij mee, maar ik moet nog eens goed alles uitproberen.

Verder nog wat leuk nieuws op scrapgebied. Adriana van Scrap-Club heeft mij gevraagd om artist of the month voor maart te worden. Hiervoor heb ik een LO gemaakt met spulletjes van de maart kit die ik toegzonden kreeg adhv een sketch (zie http://scrap-club.eu/blog/2008/02/19/march-sketch-round-3/).

Dit is hem geworden:


Ik was hier 38 weken zwanger en samen met Etienne heb ik een 'photoshoot' gedaan, ben best tevreden met de foto's, ik zal ze waarschijnlijk nog wel vaker gaan gebruiken.

Tot slot nog een leuke foto van mijn 2 jongens ;)



Prettige dag verder.
Astrid xxx

3 opmerkingen:

D@nielle zei

leuke lo en ja je moet weer in zo'n ritme komen he ;)

M@risk@ zei

Wat een schattige foto's, vooral die van Camiel en z'n kleine broertje. Hoe ze naar elkaar kijken... Je layout voor Scrap-club is super en gefeliciteerd om als artiest van de maand gekozen te zijn. Fijn weekend.

socialbutterfly zei

ohh, such a cute baby!! love your layout so much!! have a nice weekend!!