27 mrt. 2008

creative

Zo ik ben gelukkig weer beter, de antibiotica zijn goed aan geslagen.
Nog 2,5 week thuis en dan mag ik weer aan het werk. Wow wat gaat die tijd snel om, Tristan is al weer 8 weken oud. Hij begint steeds meer om zich heen te kijken en te reageren, erg leuk!! En hij heeft zowaar vannacht doorgeslapen, nu maar hopen dat dat zo blijft!
I'm glad I'm felling better, the antbiocics worked well.
Still 2.5 weeks at home and then I may go back to work. Time really flies, Tristan is already 8 weeks old. He starts to look more and more around and react on what he sees, so much fun! And he slept last night without waking up, lets hope that it stays that way!

Ik ben weer in een creatieve bui geweest, dus heb ik een aantal LO's te tonen.
I'm feeling creative again, so I'm gonna show you show LO's.


I adore this picture, the big chipboard ornament is Basic Grey holiday chipboard which I painted terra cotta with a dabber, love that color.

A fun picture of Camiel kissing his brothers feet

I wanted to document this story

A picture of my 3 men in the shower ;) Tristan loves it there.

Dit is voor de OLW challenge, het woord was blessed. Eindelijk heb ik de challenge een keer gedaan. Ik vin het altijd geweldig maar kom er nooit aan toe om mee te doen. Ik heb de scrap-club april kit gebruikt, deze keer echte yummie kleuren vind ik!

This is for the OLW challenge: the word is blessed. Finally I joined this challenge, I always like it but never found time to join it. This is made with the Scrap-Club april kit which is really yummie!

Dat is het voor vandaag

That's it for today

Doei Astridxxx

6 opmerkingen:

Ingrid zei

Wat een ontzettend gave layouts, Astrid. Helemaal super!!

M@risk@ zei

Je bent lekker bezig geweest, ze zijn prachtig. Vooral de laatste "Blessed" is heel mooi.

~Nancy~ zei

Fijn dat je je weer wat beter voelt joh!!! En je bent inderdaad weer lekker bezig geweest.. wat een schattige foto's en prachtige layouts!!!!! SUPER!

Birgit zei

Prachtige pagina's Astrid. Vooral "Blessed" vind ik helemaal super!! Fijn dat je je weer beter voelt!

Petra van Osch zei

Hoi Astrid,

Je Blessed lo is terecht in de slide show gekomen. Super mooi en ook je andere lo's!Fijn dat je weer bent opgeknapt. Met 2 van die mannetjes kun je je energie wel beter gebruiken!

Groetjes, Petra

PS:Er staat een verrassing op mijn blog

Ronda P. zei

Adorable photo...just so precious and I love the colors you have on the blessed layout!