7 mei 2010

Almost 40

In 2 days I will turn 40, so I tought time to make a Lo about it. Made it with Joyland, Studio Calico kit. I misted the chipboard banners and also the stars and little heart.
Picture made by Camiel (I think he is really talented ;) you should see him walk around with my big SLR camera taking pictures of everything. I know a bit too expensive for a 5 yr old. But with strap around his neck and he is careful, I think next birthday it's time for his own camera)


Time flies when you're having fun :)

Hugs,
Astrid

4 opmerkingen:

Marit zei

Alvast gefeliciteerd en welkom bij de club (hihihi) Die foto is inderdaad geweldig!!! WAT een talent, daar ga je nog veel plezier van beleven! (geloof mij, ik heb ook een "fotograaf"-zoon in huis...!)

Monique/bloem zei

Ik zei het net op het SAforum ,wat een leuke foto van jou! Nu lees ik dat ie door je zoon is gemaakt, wat leuk! Hij heeft talent! :)
Erg leuke LO!

D@nielle zei

Gefeliciteerd ! Ik hoop dat je party superleuk was en ik vind het zo top als kids ook interesse hebben in camera's, idd tijd voor een kleine camera.

Jeanet zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Astrid!!Ik hoop dat je een hele gezellige dag hebt gehad!!
Mooie foto van jou...Camiel heeft zeker talent..Levi maakt ook graag foto's met mijn toestel..inderdaad duur om mee te spelen, maar je moet ze ook vertrouwen geven toch ;)