30 dec. 2010

Favorites

I thought it would be fun to show you my top 10 layouts of 2010. Like so many people do at the end of the year. Wow has this year really flown by.
I just counted and I came till:
110 LO's of which 3 spreads
3 projects (3 canvases and 2 letterboxes)
1 december album
and even some cards (I think around 5 ;)
And I even had 1 LO published in the online magazine Scrapstreet :) and I made it till the Dutch Dares DT :)

Man I can say that I have been productive or not (don't really knohw wat the odds of former years are actually)

But here are my favorites (I is difficult to should):





 This next one got pubbed ;)




I would be fun if you could tell me what your favorite Lo of me was this year (don't have to be from my top 10 of course).
Have a nice newyears eve.
Till next year, same place, same gal, different scraps.

Hugs,
Astrid

14 opmerkingen:

jamie long zei

I love perfect blurry picutre! here are my top 10
http://jamielongoctobersky.blogspot.com/2010/12/top-10-creations.html

Wendy zei

Wat een mooie lo's en wat word je DD ook prachtig zeg.

Groetjes Wendy

Margot zei

wat een leuk idee! bellen blazen is mijn favoriet!

Kasey zei

I love your layouts! :) Very pretty!

Christina zei

ooh it would be hard to pic a fav!! i love the 'new home?' one though =)
xo

D@nielle zei

wow wat veel meid, ze zijn allemaal prachtig !

Sasha Holloway zei

love your use of pattern paper and colors .. these are all so fab. Love em. Happy New year to you

Maaike zei

herfstwandeling is mijn favoriet maar dat was maar nipt hoor ;-)
fijne jaarwisseling

Miranda zei

Zo jij bent lekker bezig geweest.
Mooie Lootjes heb je gemaakt.

En ik wens je een heel fijn, gelukkig, gezond en creatief 2011.

groetjes Miranda

Monique zei

Zo zeg jij bent het afgelopen jaar lekker aan het scrappen geweest.
wat een leuk idee trouwens. Misschien dat ik dat ook nog ga doen op mijn blog.
Ik ben groot fan van je werk.
Je hebt een hele eigen stijl met apart kleurgebruik en superleuke frutsels.
Ik wens je een heel goed 2011 toe en ik hoop dat ik nog veel van je werk kan genieten.

~Nancy~ zei

Happy new year!!!! I totally agree.. these picks are awesome!! It must have been so hard to just pick a small selection out of your awesome work!!

Marit zei

Gelukkig nieuwjaar!!!! Ik ben op deze zondagmorgen even in je gallery gedoken om te kijken wat míjn favoriet van je is... ik kom tot "to dig or not to dig" - de compositie daarvan is werkelijk geweldig! En de kleuren spreken me ook erg aan... van dit rijtje vind ik "tristan @ 2" heel mooi, met die reepjes tekst. Ik wens je nog veel creativi-tijd toe dit jaar!

*~*Saskia*~* zei

Wauw wat een mooie LO's heb jij gemaakt zeg!

Monique zei

Wat veel leuke layouts zeg!!! Ik denk dat "herfstwandeling" mijn favoriet is, maar ik vind het wel heel moeilijk te kiezen!
Ik ga nog even verder neuzen op je blog!
Groetjes!