6 jan. 2011

Dutch Dare OLW

Our Dutch Dare blog has a new design come take a look and we also added a few new members to the pack, welcome to Johanna, Margot, Monique and Petra! (links at the right side of my blog).
The new challenge is to scrap about your little word of 2011.
I choose FOCUS.
Focus on the main things in life, focus on the main things at work, focus on my little family, focus to make better photographs (practice my skills).

I put the journaling in the envelop underneat the picture (still have to do that). I made the flower with a pleated ribbon. I decided I wanted use some distressing and pink and glitter. Not my usual :)



Thanks for looking,

Hugs Astrid

6 opmerkingen:

D@nielle zei

great word & cute lo ! loving the glitter ....

Marit zei

Ik vind je woord mooi gekozen! Ik ben er best een tijd mee bezig geweest - om het juiste woord te vinden (Ja, ik doe mee met Ali's OLW) maar ik heb het nu. Pagina volgt morgen op mijn blog... ik zal 't ook melden bij Dutch Dare morgen

Lischa zei

wauw prachtige layout zeg heel mooi heb je dat gele bloemetjes met dat hartje erin zelf gemaakt?

groetjes jolanda

irene zei

Leuk geworden Astrid. En een mooi woord heb je gekozen voor 2011. Gaaf die bloem met het hartje erin. Groetjes Irene

Anja (scrappie) zei

Heel erg mooi gedaan Astrid prachtig lootje en mooi woord.

Jeanet zei

Heel mooi woord heb je gekozen Astrid en je layout is erg mooi! Helemaal anders maar super!!