20 jan. 2011

Dutch Dare sketch #35

This was the sketch of Marsha we used this week.

This is the LO I made, the pictures are of the kidsparty of Camiel in Piratenland. The colors where a bit difficult to work with. I rotated the sketch because of the landscape pictures. I started the Lo during out DT meeting, but finished it at home. Monique brought some goodies she got from an other DT she is a member of. I used a few of them on this LO.


 Take a look at the LO's of the other girls: here and maybe join us.

Hugs,
Astrid

4 opmerkingen:

marsha. zei

Grappig: Ik had van jou dus een hele andere indeling onthouden... Ik zie wel hetzelfde papier dat ik heb gebruikt en dat was me dus helemaal niet opgevallen zondag :-D! (En dezelfde stickers, maar die heb ik ook later pas bijgevoegd...)
Ik vond het leuk om je een keer in het echt te zien!

*fauve* zei

Lekker vrolijk,super schattige foto´s!

Petra van Osch zei

Ik vind hem helemaal leuk geworden Astrid!

Jeanet zei

Super leuk!! Lijkt erop dat het een gaaf feestje was ook! Lekker vrolijke kleurtjes en mooie foto's!