19 apr. 2011

New Layouts

I made a couple of LO's last week, I think my mojo is back :) I can't show you all 2 are for the dutch dares (tomorrow the next sketch challenge goes live)

Somebody please stop the time
About Camiel who is starting to read words , letter by letter :) Used the last Studio Calico kit (Singing in the rain)



Hij is 6 en: (he is 6 and:)
Documenting facts about Camiel at 6 .




We are enjoying the early spring weather here and it is supposed to stay the whole week :)

Hugs,

Astrid

7 opmerkingen:

Petra van Osch zei

Ik vind ze allebei echt gaaf èn stoer!

angelica zei

vindt hem super !!!en met al die info zo bij van zijn leeftijd

Brenda zei

Hele mooie LO's!

Monique zei

Wat zijn je layouts ontzettend leuk, vooral die "hij is 6" vind ik geweldig (en ik heb net de journaling gelezen, het zou over onze 6 jarige kunnen gaan!! vooral dat niet stil kunnen zitten bij het eten - Mats loopt altijd halverwege al weg - het knuffelen, de bouwhoek, het voorlezen...allemaal hetzelfde!! alleen lees ik Dummie de Mummie voor, daar kan hij geen genoeg van krijgen...misschien een tip?? Fijn paasweekend!!!

Annemieke zei

Allebei supergaaf!!
Groetjes, annemieke

Margot zei

ik vind ze geweldig!

D@nielle zei

superleuke lo's !