4 mei 2011

dutch dare dans

First I want to congratulate my mother who is celebrating her 65th birthday today.
I made her this card:



This month it's my turn to make the posts on the dutch dare blog and also come up with the dare. I wanted to Make a one little word dare: and the word is dance.

This is my LO: dancing Ketelbinkie style
I used pictures of Tristan during the 'carnaval' week at daycare (Ketelbinkie), the could come dressed up, Tristan was of course in his Spiderman suit. I gave my camera to the teachers. So they made a couple of pics of Tristan with his little friends. Loved to see the dancing and jumping. 




Take a look what the other girls made. JOin us and you can win a a place as guestdesigner and also a RAK you don't want to miss :)

Hugs,

Astrid

5 opmerkingen:

Marit zei

Gefeliciteerd met je mama!!! En wat een leuke layout en foto's, kinderen kunnen nog zo ontspannen en zonder gêne bewegen en dansen hè? Prachtig!

Petra zei

Alsnog van harte met de verjaardag van je moeder. Je lo en post zijn super, ik vond het een superleuke dare met voor mij een lo die ik anders nooit had gemaakt want die foto lag al jaren te wachten.... En de RAK die je beschikbaar hebt gesteld is zo ontzettend leuk, ik denk dat ik onder een pseudoniem mee gaan doen.
En eh Astrid, ik mag mij er eigenlijk niet mee bemoeien maar ik krijg de bibbers als ik naar jouw blogbanner kijk en mij bedenk dat we misschien wel steeds vaker van de lange koude winters krijgen, brrrrrrr, als jij hem nou pimpt dan houd ik mij vast aan het idee dat het nog lang geen winter is :D
Liefs, Petra

Margot zei

gefeliciteerd met je moeder! en je lo is gaaf, top-kleuren-combinatie!!!

marjan zei

gefeliciteerd , mooi kaartje :)
De LO had ik al op het forum gezien,ik vind die felle kleurtjes zo leuk voor een jongens lootje.
Lekker vrolijk !!
Leuke Rak, ik moet daar toch eens aan mee gaan doen;)

D@nielle zei

ooooh ik vind die stempel met die kersen te gek. stiekum ruilen voor een andere calico stempel ;) hihi