1 jun. 2011

dutch dare fotochallenge

The dutch dare this week is a photochallenge.


I combined it with the one little word challenge of Scrapotheek:  You.
I decided to use the pictures of last mothersday (not the best, I was just awake and the lightconditions weren't optimal). I just bought a heartpunched and I made good use of it :)
I wrote and handcutted the title and use 3D tape to attach it. (inspired by Revlie).




Take a look what the other girls and our guestdesigners (yes we had 2) made. Join us and have a change to win a super RAK.

I made another LO with pictures of easter egghunting in France.
Pasen in Frankrijk (Eastern in France)






ETA: I got a few comments on my blogheader lately (OK you were right, no snow anymore :) )so I finally  changed it. Are you proud of me?  :)

Hugs,

Astrid

4 opmerkingen:

Margot zei

ik vind 'm gaaf! het woord 'jij'is zo mooi! heb je dat kant en klaar gekocht of zelf gemaakt?

Marit zei

Je 'moederdag' layout is top! Geweldig gedaan, met die hartjes in het hart.

Petra van Osch zei

Ik heb een keertje met mijn ogen geknipperd maar.......... het is echt waar: je blogbanner is gepimpt! Hartstikke leuke Astrid en ja ik ben trots op je!!!
Je lo's zijn geweldig en jouw uitwerking van de dare is mijn favoriet!
Bedankt voor je lieve en prachtige kaart!!!

Kus, Petra

Annemieke zei

Je header ziet er super uit!! En je lootjes ook!! Heel erg gaaf.
Groetjes, Annemieke