19 jan. 2012

PL week 2

My second week of PL:


 I used a lot of stamps this week. Mayor events were Camiel his testswimming for B and Etienne and Tristan being ikk (and this week it's me :(  )


Again an extra A4 insert with the letter about Camiel his swimming for diploma B and a drawing of Camiel 
 Backside insert, a few hamsterbingo cards of AH , we won nothing ;) And the invitation for the actual diploma swimming (and he was succesful, more about that next week :) )
 sickies

I got a haircut


I also made a new LO, but the pictures I made are unsharp, only 1 detailpic is OK, so I leave you with that and make new pictures of the rest asap.



Hugs,
Astrid

6 opmerkingen:

irene zei

Gaaf weer Astrid, Hier is de Wii en het spelletje Wii Play op dit moment ook erg favoriet. Ik heb een zelfde soort foto als jij in mijn week 1. Grappig.

Lekker veel journaling weer. Je haar is leuk geknipt. En er is natuurlijk niets fijner als bij papa en mama slapen als je ziek bent.

groetjes
Irene

marsha. zei

Nieuwe kapsel staat je erg goed!!

Monique Liedtke zei

Wat goed, week 2 alweer!! Ik moet nog beginnen, loop al achter voordat ik begonnen ben! maar gelukkig komt Patrick zondag thuis en dan heeft hij mijn spullen bij zich!
Wat zien je haren er trouwens gaaf uit!! of eigenlijk, wat zie jij er gaaf uit met je nieuwe kapsel!!

Megan (Best of Fates) zei

I love your little calendar, your pages are adorable!

Petra van Osch zei

Wat een project en wat gaaf! Wat zal het bijzonder zijn om zoiets terug te lezen/kijken aan het einde van een jaar. Ik vraag mij af hoeveel mappen je dan inmiddels hebt staan ;) Je nieuwe kapsel staat echt super.

Peet zei

Ziet er goed uit zeg! :-D Motiveert mij ook weer om verder te gaan :-)