4 jul. 2012

Dutch Dare

Vandaag is de laaste dutch dare weer online gegaan. Deze keer gaat het over 10 dingen die je nog zou willen doen de komende 5, 10 jaar. Ik heb het meer over mezelf gehouden 10 dingen ik meer zou willlen doen/veranderen... ooit.... ;)

Time to learn, relax, help,enjoy, nurture,love, chamge, takecare, focus, concentrate    more and more   someday...

Ik heb een foto van bloemen van mijn lief gebruikt, geplukt uit eigen tuin :). Hij is geprint op houtnerf cardstock. De quote flowers seem intended for the solace of ordinary humanity (zie net dat ik eenfoutje gemaakt heb, ga ik nog even aanpassen), vertaling: bloemen lijken bestemd voor de troost van de gewone mens.





 Wie doet er mee en vergeet vooral niet om te kijken wat de andere meiden gemaakt hebben.

Morgen is de laatste dag van school, de kinderen zijn echt toe aan vakantie, en ik ook...Maar ik moet nog een paar weekjes wachten...

Hugs,
Astrid


1 opmerking:

Sandy Ang zei

love the hexagons cascading down your LO!