3 okt. 2012

DD patroonpapier

Binnen 2 dagen 2 posts, dat is een goede ontwikkeling toch? Ben bang dat het niet zo blijft :)

Vandaag is de nieuwste DD online gegaan, dit keer heb ik hem verzonnen. Het is een materiaal challenge geworden, vind ik zelf altijd wel leuk om een keertje iets te doen wat je normaal niet doen.
De bedoeling is om geen cardstock te gebruiken en dus alleen patroonpapier, minimaal 3 (en ja dus ook als achtergrond) en daarnaast iets van misy/sprayinkt te gebruiken.

Dit is mijn versie:
Ik heb een grote ampersand als mask gebruikt, de foto is van een dagje uit naar het Neeltje Jans park, omdat ik meer foto's van die dag wilde verwerken heb ik het papiertje onder de foto aan 1 kant vast gezet met washi tape. Zodat ik er onder een paar fotocollages kon plakken. Easy peasy, ik dank dat ik het vaker gaat doen.


Zo doe je hem open

En dan zie je de collages
 Details:




 Doen jullie ook mee met de dare? Dan heb je weer kans om gastdesigner te worden deze RAK te winnen.

3 opmerkingen:

Miranda zei

Hij is super gaaf Astrid.
En wat heb je dat leuk gedaan met de verstopte foto's.

Groetjes miranda

Monique Liedtke zei

Erg leuk As! en wat een goed idee om die collage er ook nog in te verwerken!!

ScrapsEls zei

Heel leuk gedaan! eentje die ik zelf ook eens zal uitproberen!