7 dec. 2012

December Daily 2012

De afgelopen 2 jaar heb ik een december daily gemaakt en omdat ik het zo leuk vind om terug te kijken, heb ik dit jaar besloten om er weer 1 te maken, ondanks dat december hier altijd een hele drukke periode is. Daarnaast had Studio Calico had weer een hele leuke kit samen gesteld met Ali Edwards die ik niet voorbij kon laten gaan.
Naast alle Sint, kermis en einde jaars festiviteiten zijn op de 13e en 14e Camiel en Etienne jarig en dit jaar wordt Etienne ook nog eens 50, maar dat betekent wel dat ik genoeg onderwerpen voor het boekje heb.:)

Dit is wat ik tot nu toe af heb:

Dit kaft: het is een linnen 4x6 inch (10x15 cm) album met oa. page protectors 

 De rug:

Binnenkant:
Dag 1:



 Dag 2:



 Dag 3: Deze spread heb ik in combinatie met de Dutch Dares van december (scrap je favoriete snoepgoed) gecombineerd, ik heb de favorieten van ons alle 4 gebruiktm altijd leuk om later terug te lezen.




Dag 4: Eerste dag met sneeuw 

 In het glassine zakje zit een kaartje van het biosbezoekje van die avond


En nog een spread voor dag 4, de eerste zwemles van Tristan, een hele spannende middag voor hem :(




Vanmorgen was er een aardig pak sneeuw gevallen dus die foto's gaan ook verwerkt worden en natuurlijk pakjesavond waar de jongens genoten hebben van al die kado's die ze kregen hebben.

To be continued :)

Hugs,
Astrid

3 opmerkingen:

Mandy zei

Lieve Astrid, ik wordt helemaal geinspireerd! Wat heb je al veel moois gemaakt!

Cynthia van der Wilk zei

Heel mooi gedaan. Dat je daar in deze drukke maand tijd voor hebt.:)


groetjes,
Cynthia

Epic Fail zei

Merry Christmas!