2 jan. 2013

Canvas en januari Dutch Dare

Mijn moeder had gevraagd of ik een foto van de jongens wilde scrappen voor aan de muur. Ik heb deze canvas gemaakt en met de kerst gegeven. De foto is gemaakt toen ze bij opa en oma gingen logeren dus leek mij wel toepasselijk om die te gebruiken.  Ik was helemaal vergeten om hem te fotograferen (heb ik met kaarten die ik cadeau geef ook altijd). Dus ik heb bij hun met flits nog even snel wat op de foto gezet. Vandaar dat de titel er niet goed op staat, maar ik wil hem toch wel even hier op mijn blog zetten ;)  En ze waren er blij mee trouwens :)



Ik ben een beetje een inhaal slag aan het maken op mij blog zoals je merkt. Ik heb ook nog een LO gemaakt voor de dutch dare die vandaag online gaat, dus die zal ik ook nog plaatsen zodra dat kan.

ETA:
De dare is online dus hier mijn LO:
Het onderwerp is: wat wil je precies zo houden zoals het is, wat waren de positieve dingen in 2012.
Ik vond het best lastig iets te verzinnen waar ik echt tevreden mee bent, triest om te zeggen dat dat niet echt lukte. Dus ik had stof tot nadenken om het maar zo te zeggen. Tot ik deze quote op pinterest  tegenkwam. Dat is precies wat voor mijn LO dacht ik (hoe ik tegen het leven moet aankijken op het moment), dus ik heb hem uitgeprint en ook nog een zelfportret van ons gezinnetje om 12 uur op oudejaarsavond gemaakt (Tristan was net 10 minuten daarvoor in slaap gevallen ;) )
Zo zie je maar dat scrappen best therapeutisch kan zijn:)




Hugs,
Astrid

3 opmerkingen:

marsha. zei

Allebei mooi geworden! Toen ik de laatste foto op Facebook langs zag komen heb ik 'm aan Harold laten zien omdat ik 'm zo geweldig vond ;-). Ik wens je een superfantastisch 2013!

Petra van Osch zei

Wat een geweldig cadeau voor je ouders en zie de DD layout met inspirerende quote maar als een cadeautje aan jezelf voor het nieuwe jaar! Met die gedachte in je achterhoofd (rare uitdrukking eigenlijk) moet het goed komen in 2013!!

Liefs,
Petra

MirjamC zei

wat een mooie canvas en erg mooi kado voor je ouders! de dd lo vind ik ook super, ik vind de foto zo gaaf en de quote helemaal goed!