12 jan. 2013

Favorieten

Mijn December Daily is klaar, ik moet er alleen nog steeds foto's van maken. Dus ik kan het nog niet tonen, maar ik ben wel weer erg blij dat ik het dit jaar weer gemaakt heb, ondanks dat het best veel tijd kost en december een hele drukke maand is. Dat gezegd ben ik blij dat december weer voorbij is en we weer een gewone maand hebben. :) Ook al is aan het eind van de maand Tristan jarig, maar dat is pas de 30ste dan wordt hij al weer 5 jaar.Time flies...

Net als afgelopen jaren wil ik weer over mijn favoriete LO's van het afgelopen jaar bloggen. Erg leuk om weer even terug te kijken. In 2012 heb ik niet zo heel veel LO's gemaakt zeker niet in vergelijking met de jaren ervoor. Het begin van het jaar ben ik begonnen met Project Life, dit koste best een hoop tijd, waardoor de LO's op een lager pitje stonden. Dat is ook 1 van de reden waarom ik gestrand ben met PL denk ik, ik miste het om LOtjes te maken. Ik heb het 'gered' tot week 10, moet wel zeggen dat ik het heel leuk vind om terug te kijken. Ik zit nog te dubben wat ik dit jaar zal doen, ik mis nu toch ook die manier van documenteren en een plek voor foldertjes, bonnetjes, schoolwerk, knutsels van de jongens enz.
Ik zat er aan te denken om het per maand te doen ipv per week. Of op een kleiner formaat zoals een handbook van SC of Sn@p album. Ik moet ondertussen wel een gaan beslissen dnek ik ;)

Maar goed ik dwaal af mijn favorieten, hier die van 2011 en 2010.

En dit is mijn top 10 van 2012:












Hugs,
Astrid

1 opmerking:

MirjamC zei

wat een mooie top 10, stuk voor stuk prachtige lo's!
ik ben benieuwd naar je dec daily! ik ben er nog mee bezig, maar het schiet al aardig op:)