21 feb. 2013

DD schets #60 en meer

En het is al weer tijd voor de Dutch Dare schets challenge

Dit is de schets van Cynthia:


En dit is van ik er van gemaakt heb, ik ben creatief geweest met naald en draad, ook nav een de workshop Bright Ideas van Nicole Samuels die ik volg bij Studio Calico. Echt een aanrader die online workshops van SC, elke maand hebben ze weer wat anders, en deze kan je je helaas niet meer inschrijven. Maar heel veel leuke ideen aan de hand van video's en PDF's en daarnaast vaak nog een hoop unieke printables en snijbestanden erbij :) Omdat ik rewarded customer ben (meer dan een jaar abbonement op 1 van de kits), krijg ik ook nog eens 25% korting, altijd leuk toch? ;)

Maar OK de LO, foto's zijn van Camiel in zijn vorige schooljaar groep 3 de eerste een laatste dag. Het schooljaar daarvoor had ik ook zo'n LO gemaakt, dus nu leek mij het ook wel eluk weer te doen, je ziet toch hoe ze weer groeien in zo'n jaar.



Doen jullie weer mee met de schets challenge ? Volgende maand hebben we de 100ste dare, dat jubileum is natuurlijk reden voor een feestje, dus vergeet zeker niet om dan op de DD blog te kijken wat we voor leuks in petto hebben. :)

Verder heb ik een aantal kaartjes die ik gemaakt heb (gebeurd steeds vaker ;) )

Valentijnskaart, lekker simpel voor mijn doen. i love you is gesneden met de cameo, het is een file van SC, ik heb AC POW glitterpapier er voor gebruik, zo'n leuk spul en makkelijk te snijden met de cameo.

Voor mijn acherneefje Tygo die dus 1 werd, een oud papiertje van Sassafras wat  weer tegen kwam, de wiebeloogjes heb ik zelf toegevoegd. Hij probeerde gelijk de button met 1st (van de Hema geloof ik) er af te knabbelen, dat heb je met 1-jarige ;)

En deze voor een vriend van ons Rob die dus 50 werd. Aan de binnenkant tussen de sterpaperclip konden we mooi echt cadeau stoppen.



En dan ook nog even week 6 van PL plaatsen om te laten zien dat ik nog steeds op schema zit ;)


 links:


Tag in de maand pocket
 Rechts:
Weer een flap gemaakt voor extra foto's:



 
Hugs,
Astrid

4 opmerkingen:

Margot zei

wat gaaf die & op je lo! je kaartjes zijn ook weer super!

Tamara zei

Lekker bezig geweest astrid.. leuk he de ws van studio calico. Heb dan geen kit dus geen korting maar zelfs dan vallen de prijzen erg mee en is er veel inspiratie. Super leuk gedaan op je layout xx Tamara

Mandy zei

Ha lieverd, Wat een moois weer, de handstitching is zo leuk geworden en petje af dat je op schema zit met PL. Ik zit nog halverwege de december daily haha. Leuke kaartjes ook, ook die voor je neefje, grappig verhaaltjer erbij over de button, liefde gaat immers door de maag, dus hij was vast heel blij met je kaartje hihi.:)

Cynthia van der Wilk zei

Wat een mooi werk zo bij elkaar. Vind je kaartjes ook mooi zeg.