3 feb. 2013

Project Life 2013

Mijn project life 2012 eindigde vorig jaar helaas na 10 weken, elke keer als ik terug kijk in het boek, vind ik het jammer, want het zo leuk om die herinneringen weer op te halen. Wat ik wel jammer vond is dat ik bijna niet meer aan de gewone LO's scrappen toe kwam en dat miste ik toch wel. Dus in eerste instantie wilde ik er niet meer aan beginnen. Maar na alle enthousiaste verhalen en tips op het  Studio Calico en Scrap Angels forum en een SC class, was ik overstag.
Alleen wilde het proberen om het simpeler aan te pakken. Ik gebruik een handbook van SC (ik heb 2 van deze onderweg naar me:)  ) Dus kleinere page protectors, makkelijker om te hanteren op mijn werkplek (eettafel) en ik denk makkelijker voor de kinderen om door te kijken. Ik kijk het per week aan hoeveel pageprotectors ik gebruik. Ik heb nu 4 weken gemaakt en ben weer helemaal blij dat ik begonnen ben.

Dit is mijn intropagina:
Ik heb printables van de day by day  class van SC gebruikt en een foto die om 12 uur op oudjaars avond is genomen, de kwaliteit is niet goed (iphone) maar ik vind hem zo leuk. Tristan viel 10 min voor 12 uur na een meltdown (zo moe...) in slaap. De quote hem ik al eerder gebruikt voor een DD LO, dat wordt mijn motto dit jaar.







Week 1:


Die taart hadden mijn nicht en haar  man voor hun dochtertje gemaakt van My Little Pony, gaaf hรจ?!
Week 2:


Week 3


En een 3e pagina:


Week 4, ook 3 pagina's, begint met een rechter pagina:
Pagina 2 en 3 en een 10x15 insert er tussen (een een deel van een tekening van Tristan, met zijn naam in spiegelbeeld geschreven, toch wel bijzonder hoe dat leren schrijven gaat in het begin (Camiel had dat ook).
De kaart met de foto van E en mij is een flap met daar in journaling en een extra foto. Altijd handig als je meer kwijt wil :)



De achterkant van de 10x15 insert.


Hugs Astrid

3 opmerkingen:

Tamara zei

je bent lekker aan de slag gegaan.. zo ga je het vast wel volhouden komend jaar!! Ik denk dat het bij mij niet zou passen in 2 albums haha ;) xx Tamara

Ingen zei

Wat ziet dat er leuk uit Astrid! Ik hoop van harte dat je het dit jaar wel volhoudt.

Cynthia van der Wilk zei

Het ziet er nu al geweldig uit. Het zou mij teveel druk geven. En ik zou te weinig tijd over houden om andere dingen te scrappen. Dus ik vind die 10 weken van vorig jaar al top. Ik ben benieuwd hoe lang je het dit jaar vol houdt.