9 feb. 2013

Valentijns kaartjes

En inderdaad de tweede blogpost van vandaag, ik loop een beetj achter met het bijwerken van mijn blog. En nu heb ik eindelijk eens wat tijd.

Ik doe mee met een Valentijnskaarten swap op het forum van de Scrap Angels. Dit blog is nieuw en gestart sinds de scrapotheek winkel er mee stopte en dus ook het forum. Erg gezellig want iedereen is zo'n beetje mee verhuisd en er zijn ook altijd leuke challenges te vinden.

Maar goed, ik heb dus een aantal Valentijns kaartjes gemaakt voor het eerst eigenlijk, en het was best leuk. :) 

 Potje en hartjes zijn met de Cameo gesneden.
 Oud Valentijnsplaatje van een oude SC kit gebruikt.





En ik heb nog meer, week 5 van PL, die zet ik ook even in een aparte post.

Hugs,
Astrid

1 opmerking:

Margot zei

ik vind ze stuk voor stuk geweldig Astrid!