6 mrt. 2013

100ste DutchDare bloghop


Trots! Op de 100e Dutch Dare. H-O-N-D-E-R-D, hoe leuk is dat! En omdat we trots zijn op deze mijlpaal maken we er een feestje van!

Bij deze ben je uitgenodigd op het FEESTBLOG van de DUTCH DARES.

Natuurlijk hebben we inspiratie voor je in de vorm van layouts, een uitdaging waar je zelf aan mee kunt doen, een kaart-schets waarvan je de uitwerkingen op de verschillende blogs van de designteam leden kunt bekijken en als je daar rondkijkt kun je meteen meedoen aan onze BLOGHOP. Tijdens deze bloghop ga je op zoek naar letters die samen een woord vormen. De oplossing mail je naar dutchdares@gmail.com want we geven superleuke CADEAUS weg omdat wij jarig zijn.

Als je niet via de Dutch Dare blog op mijn blog bent gekomen, ga (hop) dan naar het blog van Dutch Dares om daar met de bloghop te starten, anders mis je een paar letters. Op het blog van Cynthia kan je de volgende letter vinden.


Bovendien geven alle leden van het DUTCH DARE DESIGNTEAM een RAK weg, gewoon omdat we het leuk vinden om eens een keertje flink uit te pakken. Om in aanmerking te komen voor het PRIJZENCIRCUS van de (10!) RAK's lees je per blog wat je daarvoor moet doen.

Hier is mijn uitvoering ik heb gekozen voor Dare #89: Mijn eerste...
Met foto's van Camiel zijn eerste keer kampioen met honkbal vorig jaar. 


 Ook hebben we allemaal een kaart gemaakt n.a.v. deze schets van Jolanda:


 Dit is mijn uitwerking:

En dan nu waar jullie voor gekomen zijn de letter die onderdeel is van het woord wat jullie naar ons moeten mailen:
(De A van Astrid dus :) )
Veel geluk met het woord samenstellen, ik ben helemaal jaloers op jullie want ik heb de cadeau's gezien en die zou ik ook wel willen winnen. :)

Maar dat is nog niet alles, ik geef ook een RAK weg, die verloot ik onder degene die hier een reactie achterlaten en ook nog eens volger worden van mijn blog, als je dat nog niet was (altijd leuk natuurlijk :) ).  Op 3 april maken we de alle winnaars bekend

Dit is mijn RAK:
 
 Leuk als jullie mee doen en even herhalen: op het blog van Cynthia kan je de volgende letter vinden.

Hugs,
Astrid



30 opmerkingen:

Monique Helfrich zei

Gefeliciteerd teamgenoot! Ben het helemaal met je eens wat betreft die geweldige prijzen maar jouw RAK is ook niet verkeerd :)

Laura zei

Gefelicteerd met jullie 100 dare. wat een leuke actie.
Ik ben je volger geworden en ik heb zojuist de sketch gemaakt.
die ga ik zo snel mogelijk op mijn blog zetten.

Groetjes Laura

Jenneke zei

Gefeliciteerd met jullie jubileum!!
Wat een leuke layout en kaart heb je gemaakt!
En die houten embellishments van je Rak zijn ook zó gaaf!!
Redenen genoeg om je blog te gaan volgen en mee te doen met jullie 100ste dare!

XXXJenneke

Jane zei

Leuk is dit ik ken dit helemaal niet. Ik ben volger geworden en ga naar Cynthia toe

frutselke zei

Gefeliciteerd met de 100ste. Wat een luek invulling van de sketch. En dankjewel voor de kans om die leuke spulletjes te winnen.

eline zei

Van harte gefeliciteerd. Heerlijk om zo inspiratie op te doen. dat er nog maar vele dare's mogen komen

groetjes eline

Petra zei

Gefeliciteerd met ons feestje, jouw layout over een feestje is ook een feestje om naar te kijken en wat is dat fietsje in je RAK leuk ;-)

Wiebine zei

van harte gefeliciteerd met jullie 100e Dare,
groetjes,
Wiebine

Yvonne zei

Gefeliciteerd met het feestje :} Ik vind je layout en kaart erg leuk en je rak super!!

BearFamily zei

Gefeliciteerd met de 100ste dare!! Het feest is begonnen :-) Wat een superleuke kampioen layout en wat een geweldige rak !

Margot zei

ik vind je rak helemaal geweldig, dus ik laat graag een berichtje achter!

Anja (scrappie) zei

Mooie layout Astrid en die rak is prachtig hoor. Schaam me diep dat ik nog geen volger van je blog was snap ik niet. Nou heb het gelijk recht gezet. En nu hoppen maar.

Mandy zei

Wat is'ie mooi geworden, erg leuk om je layout live te hebben gezien! Kleuren en design vind ik geweldig, dat weet je al haha! En de kaart is ook top. Wow wat een mooie RAK heb je gemaakt, daar gaat iemand heeeel blij van worden.

D@nielle zei

wat een leuke kaart & LO en geweldige rak geef je weg !

Tamara zei

Leuke layout en super kaartje.. gefeliciteerd met dutch dares.. xx Tamara

Cynthia van der Wilk zei

Gefeliciteerd collega. ;) Op naar de 200. Wat een leuk prijzenpakketje heb je samen gesteld zeg.

Sabine zei

Wat een leuke prijzen en bloghop. Ben benieuwd wat de letters opbrengen. Ben nu ook volger van je blog.

Ingen zei

Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal Astid. En je LO en kaart zijn zoals altijd weer helemaal leuk :-)

Jolanda zei

Gefeliciteerd teamgenoot met deze mijlpaal! Super leuke uitwerking van de dare heb je gemaakt en mooi kaartje is het geworden! Super leuke RAK geef je weg!!

M@risk@ zei

Van harte gefeliciteerd met dit feestje, de 100e Dare. Wow Astrid mooie uitwerking van de kaart sketch, ga deze ook zeker maken. Je RAK is super, vooral de houten embellies. Fijn weekend.

Monique/bloem zei

Erg leuke deze bloghop, gefeliciteerd met jullie 100e dare!!
een goede reden om inderdaad eens volger te worden van de DTleden, dus bij deze!

Hanna zei

Hoi,
hiep hiep hoera voor jullie jubileum!
Leuke scrap en kaart heb je weer gemaakt.

Angèle zei

Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal! Ik ga meedoen en heb al een dare gekozen. Leuk! Bedankt voor de kans deze rak te winnen.

Groetjes, Angèle

Sylvia zei

wat een leuk feestje bij DD met deze bloghop! Ik doe graag mee! Je LO vind ik erg leuk, met die honingraat achtergrond!

Nelleke zei

Nou wij worden wel door jullie verwend zeg! Groetjes, Nelleke

Janine zei

Via via op de blog van dd gekomen en via hun weer op jou blog! Wat een leuke creaties maak je! Ben gelijk volger geworden!

Marlies zei

Wat een feest, Astrid! Nauurlijk wil ik kans maken op die leuke RAK!

Else-Marie Post zei

Tjonge wat een leuke blogpost! Super leuke creaties heb je gemaakt. Ik ben een volger van je geworden hoor:) Mijn uitwerkingen van de sketch en dare staan op mijn blog:
http://scrapelsje.blogspot.nl/2013/03/100-dutch-dare.html
~Veel liefs Else-Marie~

M@risk@ zei

Hoi Astrid, ik ben je gaan volgen en hoop in de toekomst vaker aan een Dare mee te doen.

Colinda zei

Gefeliciteerd met jullie feestje. Ik vind wat je doet met PL heel erg leuk en bezoek je blog regelmatig. En ik heb me aangemeld als volger.