6 nov. 2013

half jaar later

En toen was het al weer meer dan een half jaar geleden dat ik hier iets geschreven had. Waarom, geen idee. Maar misschien toch weer eens tijd om iets te plaatsen. De laatste Dutch Dare challenge bijvoorbeeld. Die is RUST. Ik heb een LO gemaakt met een foto van Etienne in Fouvent bij mijn ouders, als ik aan iets denk waar je voor je rust komt is het daar wel (minus de kinderen dan ;)  )




Algelopen weekend heb ik een paar daagjes gescrapt met een stel meiden van het  Scrap Angels forum, was weer erg gezellig. En zelfs nog een beetje productief geweest ;) Een aantal weken van mijn PL gemaakt, helaas loopt ik daarmee aardig achter, verder 1 LO en een paar kaartjes

Kaartjes:


 En een kaartje gemaakt nav een SU workshop door Ingen

Een LO met een foto van Camiel van 2,5 jaar geleden. Grappig om te zien dat Tristan nu die voortanden mist.


Hugs,
Astrid

5 opmerkingen:

Ingen Kok zei

Jeetje dat is inderdaad een tijd geleden dat je van die mooie creaties op je blog gezet hebt! Leuk om weer wat dingen te zien. Je LO's vind ik weer zo leuk. En de kaart met het vosje is ook al zo leuk :-) Weer wat vaker iets plaatsen hoor!

Margot zei

er is weer leven op je blog, leuk!

MirjamC zei

Super leuk scrapwerk en kaarten! En geweldig die foto van je zoontje zonder voortanden!

Cynthia van der Wilk zei

Mooi werk weer.

Zumba Girl zei

Great postcards! Keep up your fantastic work - thumbs up!!