1 jun. 2012

Eindelijk

Al weer 1.5 maand voorbij dus  mijn break van de blog duurde nog even voort. Beetje druk met een heleboel andere dingen, dus ook niet echt creatief geweest.

Maar van de week eindelijk weer eens een LO gemaakt, zo maar zonder een opdracht, was wel weer eens leuk.

Foto is gemaakt op onze meivakantie in Frankrijk, Fouvent bij m'n ouders. We hadden een aantal dagen mooi weer, dus we hebben geboft :)  Tristan had met water gespeeld, dus nat geworden, vandaar dat hij in z'n ondergoed eindigde. Hij trok zelf zijn regenlaarzen aan, zijn (of eigenlijk die van z'n broer) spiderman-zonnebril, en de koninginnedag-muts gemaakt op school. Kortom de perfecte outfit ;)




Verder heb ik een aantal weken geleden ook nog een LO gemaakt voor de Dutch Dare schets van mei.

Mooie gelegenheid om een selectie van de foto's van ons paasweekendje weg in Belgie te scrappen.



Hopelijk leest er nog iemand mee :) Laat het even weten dan ;)

Hugs,
Astrid

3 opmerkingen:

marsha. zei

Ja hoor, ik ben er nog!

irene zei

Ik ben e ook nog hoor. ;0)

Leuke lo's. Ik dacht dat hij een zakdoek op zijn hoofd had. Maar een Koninginnehoed is natuurlijk veel en veel beter. Gaaf zo met de gele kleuraccenten. groetjes
Irene

Mandy zei

Ik ben er ook nog :) Behalve dan op mijn eigen blog, haha, die heb ik nóg langer niet bezocht :D. Wat een toplayouts scheet, enne, die outfit moet ik onthouden haha.