13 mrt. 2008

scrap-a-licious

Zo dat is een tijd geleden. Helaas ben ik ziek op het moment (keelpijn enzo), ik hoop dat het snel weer over is. Afgelopen weekend was ik al ziek, maar gelukkig was het zondag al weer beter, want ik had een workshopdag van scrap-a-licious. Maar helaas gisteren is het weer erger geworden. Maar ja een mama mag niet ziek zijn... Gelukkig was Camiel op de creche en kon Etienne hem halen en brengen. Camiel kwam net niet helemaal lekker thuis, dus die ligt lekker vroeg in bed. En ook Tristan is verkouden, dus drinkt zijn flesjes slecht.

And I try to translate a bit (special for Christiane ;) )
It'sbeen a while, unfortunately I'm ill at the moment. It started last weekend, I was glad it was better on sunday because I had a workshopday of scrap-a-licious. Unlucky me yesterday it got worse again. The whole family is ill on and off. Tristan has a cold again, so he doesn't drink his bottles very well.



Even over scrap-a-licious. Ik had met Petra afgesproken, ik had haar nog nooit IRL ontmoet. Bedankt Petra voor de gezellige dag.
Het was erg geslaagd, leuke workshops van Corinne en Celine, leuke mensen ontmoet (de meeste kende ik alleen van cyberspace ;) ) en een aantal mensen die ik al eerder had ontmoet. En natuurlijk lekker shoppen in de winkel memorylane scrapbooking van Danielle (het was leuk om je weer te onmoeten, ook al was je erg druk ;)


The scrap-a-licious workshopday was really fun. I had a date with Petra, who i didn't meet in IRL yet, thanks Petra for the nice day.
We had nice workshops by Corinne and celine, I met great people and did some shopping in the shop memorylane scrapbooking of Danielle.

Hier een paar foto's gemaakt met Petra haar camera (mijn batterij was al snel leeg....stom stom)
A few pictures of Petra's camera (my battry died very quickly, stupid!! )
Petra, Celine en moi
Petra, Corinne en moi

Ik ben nog bezig met de projectje af te maken, dus foto's volgen later.
Still busy with the projects, so pictures will follow later.

Wat ik wel kan tonen zijn mijn eerste resultaten van een online cursus die ik volg van Jessica Sprague: up and running, over de beginselen van het digiscrappen. Ik volg de cursus vooral om wat te leren van Photoshop Elements, het programma is iets te compliceerd om het jezelf aan te leren vind ik. We zijn begonnen met premade achtergronden en dit zijn de resultaten

I can show my first result of the online course up & running of Jessica Sprague which I'm following right now, about the beginning of digiscrapping. I follow the course to learn more about Photoshop Elements. We started with premade backrounds. This are the results

week 1




week 2, hier hebben we met een brush gewerkt.
week2, we worked with a brush.




Het is in ieder geval makkelijk om in bed te doen op mijn laptop nu ik ziek ben.

It is something I can do easily in bed on the laptop now I'm ill.

Nog even een update over Tristan, hij is al weer 6 weken oud, time flies. Hij houdt ons 's nachts nog aardig bezig ;) Hij groeit als kool, vorige week is hij gewogen en gemeten op het consultatie buro en hij is al weer 57 cm, dus we gaan al naar de kleertjes maat 62.
Het is de bedoeling om elke maand een foto te maken van hem op dezelfde plek (hebben we bij Camiel ook gedaan). Van mijn werk heb ik een grote knuffel pinguin gekregen en die leek mij erg leuk om daarvoor te gebruiken.

A little update on Tristan, he is already 6 weeks old, time is flying. He is still keeping us busy at night ;) He is already a big boy 57 cm, he already starts to fit cloths size 62.
We are making monthpictures (just like we did with Camiel), i use a big stuffed pinguin I got from my work.

Dit is de eerst foto:
This is the first picture:


See you!!
Astridxxx

5 opmerkingen:

M@risk@ zei

Ik hoor alleen maar gezellige verhalen over Scrap-a-licious en ben ook zeer benieuwd naar je projekten. Deze eerste digi-layouts zien er prachtig uit. Ik heb het eens met een freebie van Dawn Inskip geprobeerd maar ik kan er niet echt mee uit de voeten, alhoewel ik deze en die van haar te gek vind. Hopelijk knappen jij en je kindjes gauw weer op. Sterkte!

D@nielle zei

So sorry you're not feeling wel, it's no good when a mommy is ill ...
I really should do the next workshops from JS this looks fab !
Hope to see you soon so we can chat !

Monique zei

O vervelend dat jullie ziek zijn. Van harte beterschap gewenst! Ik baalde dat ik net te laat was voor de inschrijving bij Jessica Sprague. Het lijkt me zo gaaf om het via haar kunsten een beetje onder de knie te krijgen. De Beautiful layout is zo verschrikkelijke mooi!!!!! En wat een geweldig idee om zo elke maand een foto te maken.

Petra van Osch zei

Hi Astrid,

Het was inderdaad geweldig leuk! Wanneer kunnen we weer ergens naar toe ;) ???!!!!
Je digi-layouts zijn geweldig mooi, ik geloof dat ik mijn mening over digitaal scrappen moet gaan herzien....
Heel veel beterschap gewenst!
Liefs Petra

Birgit zei

Hoop dat jullie allemaal snel weer beter zijn! Geweldige resultaten heb je al met je digi LO's!!