10 apr. 2008

update

Het is al weer even geleden, het is toch moeilijk om regelmatig een blog bij te houden vind ik. En dan ben ik nu nog thuis, maandag ga ik weer werken dan zal het helemaal lastig worden. Ik ben bang dat tijd mijn grootste vijand wordt dan. Ik zie er wel een beetje tegen op om weer in het ritme te komen, ik ben ook nog niet echt goed hersteld van de zwangerschap, ik heb voor morgen toch maar eens een afspraak met de huisarts gemaakt.

It's been a while since I updated my blog. It's hard to keep up I think. And next monday 'm starting working again. I guess time is gonna be my biggest enemy. I''m not yet looking forward to start again, I'm also not really recovered from the pregnancy, I have an appointment with the doctor tomorrow.


Leuk nieuws over de blessed LO die ik voor de OLW challenge had gemaakt (zie vorige post), hij staat in slideshow, joepie! Petra maakte mij er attent op, ik had het zelf nog niet gezien. Ik denk dat ik met het volgende woord ook mee ga doen, ik voel een verslaving opkomen ;)

Nice news about de Blessed Lo I made for the OLW challenge (see last post), they put it in slideshow, yeah!! Petra let me know, I didn't see it myself yet. I think I'm gonna join the next wordt too, I feel a new addiction coming ;)


Met de jongens is alles goed. Tristan is sinds vorige week aan het wennen op de kinderopvang en dat gaat hartstikke goed. De juffen vinden het zo'n zoet, schattig kind, dan ik natuurlijk wel even trots :)



Dit is de 2 maanden foto met de piguin (met lach :D)



Eerything is Ok with the boys. Since last week Tristan is going to daycare to get used and very thing is going very good. The y think he is so sweet, of course I'm a litle bit proud then :)



This is the 2 months picture with the pinguin (with a smile :D)

Met Camiel gaat het eindelijk goed met de zindelijk training, hij is nu overdag zonder luier, alleen is hij te lui om naar de wc te gaan, dus moeten we hem er echt opzetten, want hij wil echt niet. Hij heeft de afgelopen week geen ongelukje meer gehad. Pfff dat scheelt een hoop luiers!
Camiel is finally doing Ok with the pottytraining, during the day he has no daiper on, but he is too lazy to go to the bathroom... So we have to put him there once in a while, he really don't want to go. Last week no accident anymore. Pfff that a lot less diapers for us!


De laatste tijd heb ik veel LO's gemaakt, de meeste zijn met de scrap-club kit van april gemaakt. Ze hebben een wedstrijd wie d emeeste LO met 1 kit kan maken, dus ik doe mijn best ;)
I made a lot of LO's lately, I'm in a creative mood :) most are from the april scrap-club kit. Thet have a contest how can make the most Lo's from 1 kit, I do my best ;)

Dit zijn ze:
Here they are:
































































































Ik ben gisteravond naar een bloemsierkunst workshop geweest. Iets heel anders maar wel erg leuk om te doen. Dat deed ik vroeger wel meer, nu nog maar heel af en toe. Het was een verjaardagscadeau voor mijn vriendin Hellen die ik samen met m'n zus Ingeborg had gegeven. Eerst uiteten geweest en toen gezellig een krans gemaakt. Ik had wel m'n fototoestel bij mij, maar helemaal vergeten foto's te maken. Ja slecht... Maar ik heb net wel foto's van de krans gemaakt, kunnen jullie hem toch zien.

I have been to a flowerworkshop (don't know the word in english). Something completely different, but fun to do, I used to do it before, once in a while. It was a birthdaypresent for my friend Hellen I gave together with my sis Ingeborg. FIrst we went out for diner and after that we made wreath (is that the right word???) Totally forgot to make pictures, really bad scrapper... But I made some pictures of the result at home, so you can see it.




















Well this post took me way too long to make, maybe next time I switch to only english or just dutch. I don't know if there is anybody out there who don't speak dutch and likes to read my blog. Didn't do much promotion ;) so I don't think so. But I did see some girls made a link to my blog (Birgit, Petra and Mariska, very nice of you to think of me)
But anyhow if you read this I love to know, leave me a comment!!


Oooo and I almost forgot Petra I saw your award thing on your blog. Thanks so much for the nice words!!! I'm have to get back about sending it through, next time!


See you and enjoy the nice weather (here in holland, finally)
Astrid xxx

11 opmerkingen:

D@nielle zei

wow you've made a lot of pretty lo's from one kit ! I'm sure the sun will take care of that little bit that isn't 100% ;)The flower arrangement you've made is pretty, what a great idea for a present. CU soon !

socialbutterfly zei

so much great pages. love them all!! and the flowers - stunning beautiful!!
wishing you all my best for the job start!!

M@risk@ zei

Mooie uitdaging om zo veel mogelijk layouts te maken met de kit. Ze zijn prachtig, vind de bloemen van je "Lief" layout er mooi. Veel succes volgende week!

Petra van Osch zei

Hai Astrid,

Wat een prachtige lo's!! Zo'n scrapmarathon blijkt een erg leuke uitdaging te zijn!! Je award is je van harte gegund en je hebt hem verdiend!! Ik ben benieuwd wat de huisarts heeft aangeraden. En natuurlijk mag je het babyboekje van Tristan op welke site dan ook zetten. Het was erg leuk om te maken maar zonder foto's was het natuurlijk niet af. Ik ben heel nieuwsgierig! En een mail met het good times minialbum is ook meer dan welkom :)
Geniet van het weekend! Petra

Petra van Osch zei

PS: Gaaf die bloemenkrans. helemaal lente!

Tessa Tegendraads zei

Mooie Lo-tjes en het bloemstuk is ook super!!

Groetjes van Tessa

saffiertje zei

Prachtige layouts geworden!!!

*Fauve* zei

Your boy is SOOO cute!Adorable :D

Love the layouts,verry funky!xoxo

Sylvia zei

Hi Astrid, I just found your blog through Christianes blog and wanted to let you know I really love the stuff you make! Great funky colours! Have a great week! Sylvia

Fragmentadora de Papel zei

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Fragmentadora de Papel, I hope you enjoy. The address is http://fragmentadora-de-papel.blogspot.com. A hug.

Anoniem zei

Bedankt voor een interessante blog