9 mei 2008

38

Is er 1 jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat ben ik! :oD

Ja vandaag weer een jaartje er bij, de 40 begint nu toch echt wel erg dicht in de buurt te komen.
Het is lang geleden sinds mijn laatste post, zoals ik al voorspelde. Het is erg druk om weer te werken en met 2 kids. Ik heb wel wat gescrapt, dat kan ik toch niet laten ;)
Ben nu op mijn werk dus geen mogelijkheid om foto's te posten, dus dit wordt een kaal berichtje.
Vanmiddag neem ik lekker vrij, veels te mooi weer om op je verjaardag te werken.

Prettig zonnig weekend allemaal!

Happy birthday to me, happy birthday to me :oD

OK another year that I can add, 40 is coming very close by now...
Like I predicted it's been a while since my last post. Very busy and 2 little kids. But I did some scrapping, I have to make some time for that ;).
I'm at work now so no photo to post, very borring I know.
This afternoon I free of work, the weather is to nice to work on your birtday.

Have a nice sunny weekend!

Astrid xxx

6 opmerkingen:

Danielle Muit zei

Asrrid, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Een hele fijne dag gewenst en geniet van je vrije dagen.
Verjaardagskus van Danielle

Monique zei

Alsnog van harte gefeliciteerd en knap dat jij nog kan scrappen met dat mooie weer!

D@nielle zei

Alsnog van harte, hoop dat je een leuke dat hebt gehad ! We zijn even oud, nou ja over een paar maandjes dan ;)

Petra van Osch zei

Hoi Astrid,

Hopelijk is mijn kaart op tijd gekomen en heb jij van een hele zonnige verjaardag genoten! Heb je leuke (scrap)cadeau's gekregen?

Tot mails, Petra

M@risk@ zei

Een verlate verjaardagsgroet maar niet minder gemeend. Hopelijk heb je een hele gezellige dag gehad en ben je lekker verwend.

Birgit zei

Alsnog van harte gefeliciteerd! :) Hoop dat je een leuke dag gehad hebt!