24 jan. 2013

December Daily laatste deel

Mijn december daily is al weer een paar weekjes klaar, en de foto's ook al weer even geleden genomen en van de week heb ik ze eindelijk bewerkt. Dus niets wat me tegenhoudt om ze op mijn blog te zetten (behalve tijd ;) )

Dus hier de laaste dagen, ik moet zeggen, dat een hoop werk is, maar ik ben weer erg blij met het resultaat. Dit jaar hoop ik er weer een te maken. :)

Dag 21 en 22


Uitnodiging voor een feestje  voor Tristan


 Hier moet ik nog een foto vragen aan mijn ouders voor de rechterkant

 Dag 24


 Dag 25
 

 Het merry christmas plaatje heb ik via pinterest gevonden.





 Dag 26:





Dag 27 en 28

 Dag 29 en 31


 Dag31: film tickets in de envelop



Zo dat was een hoop foto's Hoop dat jullie het gered hebben tot het einde. :)

Hugs,
Astrid

1 opmerking:

Margot zei

ik was tweede kerstdag ook op Scheveningen! (zie mijn blog/DD)

dat ik je niet gezien heb hahaha!

gave DD Astrid, lekker veel kleur!