9 feb. 2013

Dutch Dare #99 Love is all around

Afgelopen woensdag is de laaste DD online gegaan, nummer 99. Dat betekend dat we volgende week een jubileum hebben nummer 100. Dat gaan we niet ongemerkt voorbij laten gaan, dus hou het blog volgende maand zeker in de gaten.
Maar nu terug bij deze maand, de dare is  'Love is all around'

Toen ik op zoek was nar een geschikte foto kwam ik deze tegen van een canvas die Tristan en ik vorig jaar aan het einde van het schooljaar als bedanktcadeautje voor zijn juf Maura hebben gemaakt.
Ik vond hem zelf erg leuk geworden en pas geleden zei de juf dat ze hem nog steeds in huis had staan.



Hier is de blogpost te vinden en als jullie meedoen kunnen jullie weer een RAK of gastdesignerplekje winnen.

ETA:

Ik zag net dat ik mijn uitwerking van de vorige DD schets nooit hier heb geplaatst en ik had nog wel 2  LO's gemaakt.
Dit is de scherm gemaakt door Jolanda.

You make me happy, foto. van af de jongens die afscheid nemen van opa in Frankrijk, als we weer naar huis gaan na onze vakantie


Go out and play , hexagons zijn gesneden met de Cameo. Foto's van Camiel toen hij zijn nieuwe knuppel had gekregen.



Hugs,

Astrid

Geen opmerkingen: