10 apr. 2010

Another printerbox

After I made my 7G printerbox project (see this post) and hang it on my livingroom wall, I was so happy with it. So I decided to make another one. This time a white tray, I wanted to hang it on our (newly) gray painted kitchenwall and wanted to use only papers and a little bit of embelishments. But when Etienne saw the result he asked why are there no pictures in it? So it added 1 picture, because he was right (a little ;) ) This is the result:








Hugs,
Astrid

4 opmerkingen:

Kelly zei

Via het SA forum kwam ik op je blog terecht, maar wat maak jij een mooie layouts zeg! super!
Ik zal vaker eventjes langskomen op je blog!

Liefs Kelly

Marit zei

Yep, that one picture completes it!!! LOVE IT!!!

Zena zei

Mooi gedaan hoor, beide trays. Bedankt voor je mail-tip. Inspirerend!

Natalja SA-forum

Petra van Osch zei

Deze is ook erg gaaf Astrid! Inmiddels heb ik nummer 2 met en voor mijn moeder gemaakt. (Volgens mijn vader 1 van de mooiste dingen van de laatste tijd maar hij was natuurlijk bevooroordeeld omdat de foto's van zijn 4 kleinzonen erin zitten.) Zelf heb ik nog een witte tray tegoed voor op ons toilet en ga ik er nog 1 met mijn schoonzusje maken. Helemaal leuk want ze vervelen totaal niet.
Leuk voorstel trouwens om een keer thuis af te spreken. Je weet dat je (jullie) van harte welkom zijn. Nou nog een datum....

Groetjes! Petra

PS: En je layouts zijn ook weer super!!